Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремап и премахване на DPF?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремап и премахване на DPF?

    Има ли смисъл от ремап и премахване на DPF?
    Къде е най-уместно да се направят тези процедури?

    Колата е 159 2,4JTDM...автоматик Q-Tronic...2006.
    ....с автоматиците май има една врътка,въртящия момент не трябва да е над незнам си колко.....
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

  • #2
    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
    Има ли смисъл от ремап и премахване на DPF?
    Къде е най-уместно да се направят тези процедури?

    Колата е 159 2,4JTDM...автоматик Q-Tronic...2006.
    ....с автоматиците май има една врътка,въртящия момент не трябва да е над незнам си колко.....
    За ремап направо си отговори сам, за затапването на ЕГР-а също, аз имах дилема само за дпф-а, видя ми се голям филм с неясно съотношение ползи/вреди и за сега го оставих. Ако ми направи беля разбира се изобщо няма да се замисля да го разкарам.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
      Има ли смисъл от ремап и премахване на DPF?
      Къде е най-уместно да се направят тези процедури?

      Колата е 159 2,4JTDM...автоматик Q-Tronic...2006.
      ....с автоматиците май има една врътка,въртящия момент не трябва да е над незнам си колко.....
      Моето мнение е твърдо НЕ.
      Alfa romeo GTVex
      Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
      Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
      Аudi A3 1.8 20V 02"

      Comment


      • #4
        Аз много сериозно съм се замилил за ремап и премахване на ДПФ-а. Филтъра ми прави проблеми от 6 месеца, като периодично записва грешка "Повишено налягане в датчика на ДПФ-а" или нещо такова. Не може да се регенерира, защото нещо някъде има запушено. На диагностика си казва, че всичко си му е наред и е на около 13% затапване, което си е перфектно. Но драмата периодично излиза...

        Другото е, че искам ремап, защото бах тая кочина 1,9 с разход 12,5!!!! Гарам предимно градско, сипвам ОМВ или ШЕЛ + добавка. Не ръчкам излишно и даже се опитвам да карам много икономично. И пак 12/100. Е няма как да е нормално! Като ще харчи така поне да вървиу мамицата й...
        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
          Аз много сериозно съм се замилил за ремап и премахване на ДПФ-а. Филтъра ми прави проблеми от 6 месеца, като периодично записва грешка "Повишено налягане в датчика на ДПФ-а" или нещо такова. Не може да се регенерира, защото нещо някъде има запушено. На диагностика си казва, че всичко си му е наред и е на около 13% затапване, което си е перфектно. Но драмата периодично излиза...

          Другото е, че искам ремап, защото бах тая кочина 1,9 с разход 12,5!!!! Гарам предимно градско, сипвам ОМВ или ШЕЛ + добавка. Не ръчкам излишно и даже се опитвам да карам много икономично. И пак 12/100. Е няма как да е нормално! Като ще харчи така поне да вървиу мамицата й...
          Аз па си мисля,че на теб проблема с разхода е от бензиностанциите,смени ги и нещата може да се променят,моята с нафта от Лукойл,лятото 9,сега вдигна на 10 като астудя................Ако си мислиш,че ремапа ще ти свали разхода с 3 л. се лъжеш жестоко,макс 1л.,при мен беше горе долу толкова...........

          ---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:38 ----------

          Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
          Моето мнение е твърдо НЕ.
          Батко,ако ремапа се направи от правилния човек,колата става адски приятна за каране,движи се с лекота.............
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
            Аз много сериозно съм се замилил за ремап и премахване на ДПФ-а. Филтъра ми прави проблеми от 6 месеца, като периодично записва грешка "Повишено налягане в датчика на ДПФ-а" или нещо такова. Не може да се регенерира, защото нещо някъде има запушено. На диагностика си казва, че всичко си му е наред и е на около 13% затапване, което си е перфектно. Но драмата периодично излиза...

            Другото е, че искам ремап, защото бах тая кочина 1,9 с разход 12,5!!!! Гарам предимно градско, сипвам ОМВ или ШЕЛ + добавка. Не ръчкам излишно и даже се опитвам да карам много икономично. И пак 12/100. Е няма как да е нормално! Като ще харчи така поне да вървиу мамицата й...
            Аз имах същия случай със същата кола. Смених диференциалния датчик и се оправи. Показваше каквото си иска и не искаше да пусне регенерация. Провери си датчика по време на движение какви стойности показва.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
              Има ли смисъл от ремап и премахване на DPF?
              Къде е най-уместно да се направят тези процедури?

              Колата е 159 2,4JTDM...автоматик Q-Tronic...2006.
              ....с автоматиците май има една врътка,въртящия момент не трябва да е над незнам си колко.....

              Покарай първо малко колата без ремап, усети я, пък после ще си решиш. 159 с 2.4 не съм карал, но предполагам , че няма да е спреляк като 1.9.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Аз па си мисля,че на теб проблема с разхода е от бензиностанциите,смени ги и нещата може да се променят,моята с нафта от Лукойл,лятото 9,сега вдигна на 10 като астудя................Ако си мислиш,че ремапа ще ти свали разхода с 3 л. се лъжеш жестоко,макс 1л.,при мен беше горе долу толкова...........[COLOR="Silver"]
                Братле, с на Лукойл нафтата на 147 й се разказа играта - грешки нон стоп и се оправи след смяна на горивен филтър и нафтова помпа..... това за кола на 80 000 км.... мани ти лукойл
                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                Comment


                • #9
                  Поне ако не си ремапвате колите то поне тоя филтър го махнете, направо не знам даже как карате с него... аз няма да издържа и 1 ден, също и ЕГР-ра...
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    DPF не е лоша система. Вече има достатъчно добри добавки за почистването на филтрите, има също и решения за удължаване живота на ДПФ чрез ремап тъй като някои от стратегиите от режимите за регенерация могат и се използват при ремап, това води до намаляване на образуването на сажди и по-доброто им изгаряне.

                    Друг е въпроса, че поради наличието на ДПФ не може да се изстиска максималната мощност на мотора по ред причини.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                      Другото е, че искам ремап, защото бах тая кочина 1,9 с разход 12,5!!!! Гарам предимно градско, сипвам ОМВ или ШЕЛ + добавка. Не ръчкам излишно и даже се опитвам да карам много икономично. И пак 12/100. Е няма как да е нормално! Като ще харчи така поне да вървиу мамицата й...
                      Моята е с ремап,така я купих
                      Нямам оплаквания от вървежа ,но въпреки всичко ще я водя на дино,да видя за какво иде реч
                      От разхода също нямам оплаквания,дори през ум не ми е минавало,че купувайки си 159 ще ми харчи малко
                      За протокола:
                      градско ми харчи 10-11,не я "ръчкам" много,но и не я жаля
                      Зареждам от ОМВ,слагам и добавка на Castrol
                      Имам оплаквания от улиците във Варна ! С тези 18-ки,всеки божи ден споменавам кмета...

                      п.п.
                      ДПФ-а още не ме е зарадвал
                      Като ме,тогава ще го мисля
                      п.п.п.
                      Бо,като се видим ще покараш и моята
                      Last edited by viki; d.m.y г., 12:08.
                      “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                      ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                        Братле, с на Лукойл нафтата на 147 й се разказа играта - грешки нон стоп и се оправи след смяна на горивен филтър и нафтова помпа..... това за кола на 80 000 км.... мани ти лукойл
                        А коя според теб е ОК..?

                        Аз засега също съм на мнение, че въпросната "най-става"... Имам опит с нафтата от всички големи вериги в беге, без трибуквената австрийска (защото те много одавна ме отказаха с подобието си на високооктанов бензин и техните бензиностанции имам навика да ги игнорирам несъзнателно)...

                        По темата бих казал, че нещо ако работи не се пипа (въпреки, че някои от пишещите в нея ме познават добре и знаят, че аз лично съвсем, съвсем не го спазвам)...

                        Comment


                        • #13
                          Тези филтри за твърди частици са неподходящи за коли, каращи се в градски условия.
                          В момента имам наблюдения върху два еднакви автомобила, като единият се кара само извънградско, а на другия по-голяма част от пробега е в града.
                          На извънградския автомобил проблеми с филтъра за 150 000 км - никакви, на градския - за 70 000 км - няколко пъти се налага да се прави принудителна регенерация.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            В Лукойл не зареждам принципно - не ме кефи провежданата от компанията политика. Най-добре се чувства колата със скъпите навти на ШЕЛ и ОМВ, както и с вносна нафта

                            Тази година ходих до Венеция с колата и сипвах в Словения на ОМВ. Разход за 2500 км 5,5/100 с четири човека, много багаж и каране на максималното позволена скорост. На влизане в БГ спах нафта от Лукойл на ОРИОН, защото бях на лампа. Две седмици колата прекъсваше, не вървеше и се чудише какво съм й дал...

                            и те така...
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #15
                              зареждайки само на лукойл никога не съм имал подобен проблем

                              като заредя на омв/шел колата гори по литър отгоре
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment

                              Working...
                              X